SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari

  • masa pelepasan:2024-04-13 18:08:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:335
  • Penerangan pantas:

    Sibiu,Pengubah kuasaMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

SibiuSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

YanqulMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Lepaskan skru inti


SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Pemeriksaan prosesDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari



Syarikat pengubah minyak terjun

Kost penghasilanIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK] perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],SibiuPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

SibiuSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses,SibiuSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVA, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

SibiuMaklumat produk lain
  • GorganPengubah distribusi sidang AmorphousApa sumbernya

    GorganPengubah distribusi sidang AmorphousApa sumbernya

  • Corpus ChristiPlatform angkat hidraulik diriApakah ciri-ciri produk

    Corpus ChristiPlatform angkat hidraulik diriApakah ciri-ciri produk

  • Corpus ChristiJembatan pengangkutan yang tetapboleh dipercayai

    Corpus ChristiJembatan pengangkutan yang tetapboleh dipercayai

  • KatowicePaksi penerbangan tetap hidraulikApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    KatowicePaksi penerbangan tetap hidraulikApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • KatowiceHarga untuk membuka jembatan naik bimbitPengilang sumber langsung

    KatowiceHarga untuk membuka jembatan naik bimbitPengilang sumber langsung

  • KatowicePlatform penangkapan gaya tahapMengapa rawatan pasif

    KatowicePlatform penangkapan gaya tahapMengapa rawatan pasif

  • SabzevarPengubah distribusi tenaga tinggiRamalan trend pembangunan

    SabzevarPengubah distribusi tenaga tinggiRamalan trend pembangunan

  • HajdunanasPlatform angkat hidraulik dua tonCara mencari lokasi

    HajdunanasPlatform angkat hidraulik dua tonCara mencari lokasi

  • segera:Peringatan: Maklumat SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari memberi anda SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari oleh syarikat kami, perkhidmatan SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari. SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SibiuPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVApa pengetahuan yang patut dipelajari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!